Number of the records: 1  

Analýza sentimentu vyšehradského regiónu na sociálnej sieti Twitter

  1. Title Analýza sentimentu vyšehradského regiónu na sociálnej sieti Twitter
    Parallel titleSentiment Analysis of Visegrad Region in Social Media Platform Twitter
    Author infoLenka Zemanová
    Author Zemanová Lenka EUBOBFKCR - Katedra cestovného ruchu OBF
    Source document Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave : cestovný ruch - všeobecná ekonomika - obchod - služby - podnikanie - regionálny rozvoj. Roč. 14, č. 2 (2022), s. 90-98. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2022. ISSN 2453-9988
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords siete sociálne * marketing * ruch cestovný * Vyšehradská štvorka
    AnnotationCieľom tohto príspevku je vykonať analýzu sentimentu vyšehradského regiónu prostredníctvom platformy sociálnych médií – Twitter. Krajiny Vyšehradskej štvorky sú v zámorských krajinách z hľadiska cestovného ruchu vnímané ako jeden región. Spoločnými marketingovými aktivitami v cestovnom ruchu vytvárajú značku destinácie Discover Central Europe. Tento dokument skúma vnímanie týchto krajín a ich cieľovej značky prostredníctvom tweetov, krátkych textov publikovaných na Twitteri. Metodologická časť popisuje spôsob, akým postupujeme k výsledkom. Skóre analýzy sentimentu sme získali prostredníctvom nástroja Azure Learning Machine, ktorý nám pomohol identifikovať obsah skúmaných tweetov. Výsledky ukazujú, že počet tweetov spojených so značkou Discover Central Europe sa v priebehu rokov menil, avšak tento pojem nie je bežný v súvislosti s pojmom cestovný ruch alebo krajiny Vyšehradskej štvorky. Hlavná časť tohto výskumu, analýza sentimentu, ukazuje, že priemerná hodnota výrazu Discover Central Europe je 0,66, čo sa považuje za pozitívne vnímanie. Naše výsledky boli štatisticky testované prostredníctvom t-testu, ktorý zamietol našu hypotézu o neutrálnom vnímaní skúmaných tweetov.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE22 00619-006, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2022: 2

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF358.5 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.