Number of the records: 1
Use of Netnography in Contemporary Marketing Research
Title Use of Netnography in Contemporary Marketing Research Translation Využitie netnografie v súčasnom marketingovom výskume Author info Janka Kopaničová, Dagmar Klepochová, Zuzana Francová Author Kopaničová Janka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Klepochová Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Francová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document The Central European Business Review. Vol. 11, no. 4 (2022), pp. 111-131. - Praha : University of Economics Prague. ISSN 1805-4862 DOI 10.18267/j.cebr.303 Note VEGA 1/0505/22. - Registrovaný: Web of Science. - Registrovaný: Scopus Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Czech Republic Keywords výskum ekonomický * výskum kvantitatívny * spotrebitelia * marketing Annotation Netnografia, online kvalitatívna výskumná metóda, ktorá sa vyvinula z etnografie, predtým typicky používanej v antropológii, zažíva svoj boom v súčasnom marketingovom výskume na celom svete. Pomáha odpovedať na výskumné otázky o rôznych témach a používa sa mnohými rôznymi spôsobmi. Preto je každá netnografická štúdia jedinečná nielen obsahovo, ale aj prístupom k použitiu metódy. V prezentovanom príspevku bola aplikovaná výskumná metóda prípadovej štúdie s cieľom identifikovať najlepšie praktiky súčasného marketingového výskumu pri využívaní netnografie. Na základe analýzy vybraných článkov publikovaných v recenzovaných akademických časopisoch práca definuje znaky výskumného problému vhodného pre aplikáciu netnografie, typický proces a jeho odchýlky, ako aj základné kritériá použitia. Public work category ADM Registered in WOS Registered in SCOPUS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E22 00617-001, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 553.9 KB publicly available article
Number of the records: 1