Number of the records: 1
Udržateľný marketing
Title Udržateľný marketing : nová éra marketingu Author info Katarína Chomová, recenzenti: Ľubica Knošková, Katarína Procházková, Radoslav Mizera Author Chomová Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Another authors Knošková Ľubica (Recenzent) Procházková Katarína (Recenzent) EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Mizera Radoslav (Recenzent) Issue data Bratislava : Education. Sustainability. Bratislava. , 2022. - 225 s. [11,95 AH] Issue 1. vydanie ISBN 978-80-974382-0-3 Note VEGA 1/0398/22 Document kind textbooks Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * udržateľnosť * marketing udržateľný * rozvoj trvalo udržateľný * ekológia sociálna * digitalizácia * spotreba * stratégia marketingová * marketing mix * nástroje marketingové Public work category Academic school-books issued in home editorship Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Copy count 1, currently available 0, at library only 1 Call number 921379 No. of Archival Copy E22 00621-001, kópia titul. strany
book
Call number Location Sublocation Info 921379 SEK Všeobecná študovňa In-Library Use Only
Number of the records: 1