Number of the records: 1  

Využitie nástrojov Customer Relationship Management v podniku cestovného ruchu

  1. Title Využitie nástrojov Customer Relationship Management v podniku cestovného ruchu
    Parallel titleUse of Tools Customer Relationship Management in the Tourism Business
    Author infoAdrián Čakanišin
    Author Čakanišin Adrián EUBOBFKCR - Katedra cestovného ruchu OBF
    Source document MERKÚR 2022 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. Pp. 29-38. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022 / Hlavatý Ivan ; Benešová Dana ; Červenka Peter ; Čukanová Miroslava ; MERKÚR 2022 International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-5013-0
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords riadenie vzťahov so zákazníkmi * ruch cestovný * systém * systém CRM * kúpele * kúpeľníctvo
    AnnotationRiešenia na zlepšenie riadenia vzťahov na základe analýzy vybraných CRM nástrojov, používaných v cestovnom ruchu.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE22 00608-005, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF179.2 KBfrom the SEK IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.