Number of the records: 1  

Marketingové trendy v hotelierstve v roku 2022

  1. Title Marketingové trendy v hotelierstve v roku 2022
    Author infoSamuel Chlpek
    Author Chlpek Samuel EUBOBFKCR - Katedra cestovného ruchu OBF
    Source documentTOP hotelierstvo/hotelnictví. Roč. 16, č. jar/leto (2022), s. 66-70. - Žilina : MEDIA/ST, 2022. ISBN 978-80-89532-59-9
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords ruch cestovný * influencer marketing * marketing elektronický * internet * siete sociálne
    AnnotationPopis nových trendov v hotelierstve, ktoré sa vyskytovali v roku 2022. Dôležité sú weby, sociálne siete, influencer marketing.
    Public work categoryScientific works in not noticed year-books from home undertakings, home year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE22 00657-001, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF1.9 MBfrom the SEK IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.