Number of the records: 1
Factors Affecting Purchasing Decisions on the Internet
Title Factors Affecting Purchasing Decisions on the Internet Translation Faktory, ovplyvňujúce rozhodovanie o nákupe na internete Author info Matej Černý, Róbert Hanák Author Černý Matej EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM Co-authors Hanák Róbert EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM Source document Business Success and Innovation Management: A 2025 Vision to Sustain Economic Development During Global Crisis (IBIMA) : Proceedings of the 40th International Business Information Management Association Conference, 23-24 November 2022, Seville, Spain. Pp. 261-272. - Norristown : International Business Information Management Association, 2022 ; IBIMA Computer Science Conference. ISBN 979-8-9867719-0-8. ISSN 2767-9640 Note KEGA 016EU-4/2021 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Spain Keywords predaj zásielkový * obchod elektronický * obchod * výhody komparatívne * nákup elektronický * recenzie * zákazníci Annotation Faktory, ovplyvňujúce určité aspekty spotrebiteľského správania pri nakupovaní na internete. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E22 00656-004, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 199.2 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1