Number of the records: 1  

Factors Affecting Purchasing Decisions on the Internet

  1. Title Factors Affecting Purchasing Decisions on the Internet
    TranslationFaktory, ovplyvňujúce rozhodovanie o nákupe na internete
    Author infoMatej Černý, Róbert Hanák
    Author Černý Matej EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM
    Co-authors Hanák Róbert EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM
    Source document Business Success and Innovation Management: A 2025 Vision to Sustain Economic Development During Global Crisis (IBIMA) : Proceedings of the 40th International Business Information Management Association Conference, 23-24 November 2022, Seville, Spain. Pp. 261-272. - Norristown : International Business Information Management Association, 2022 ; IBIMA Computer Science Conference. ISBN 979-8-9867719-0-8. ISSN 2767-9640
    NoteKEGA 016EU-4/2021
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSpain
    Keywords predaj zásielkový * obchod elektronický * obchod * výhody komparatívne * nákup elektronický * recenzie * zákazníci
    AnnotationFaktory, ovplyvňujúce určité aspekty spotrebiteľského správania pri nakupovaní na internete.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE22 00656-004, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF199.2 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.