Number of the records: 1  

Customer Relationship Management and Its Usage in Industry 4.0 Business Environment

  1. Title Customer Relationship Management and Its Usage in Industry 4.0 Business Environment
    Parallel titleCustomer Relationship Management a jeho využitie v podnikateľskom prostredí Industry 4.0
    Author infoAndrea Čambalíková
    Author Čambalíková Andrea EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Source document Výrobný a logistický manažment v ére technologickej revolúcie Industry 4.0 : recenzovaný monografický zborník vedeckých statí. S. 37-43 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM EU v Bratislave, 2022 / Richnák Patrik ; Olexová Cecília ; Fidlerová Helena. ISBN 978-80-225-5025-3
    NoteVEGA 1/0375/20
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords prostredie podnikateľské * priemysel 4.0 * riadenie vzťahov so zákazníkmi
    AnnotationCieľom príspevku je analyzovať aplikáciu metódy Customer Relationship Management (CRM) v podnikateľskom prostredí v medzinárodnom meradle. Príspevok pozostáva z dvoch častí. Prvá časť je venovaná teoretickému zhodnoteniu CRM ako jedného z moderných trendov v manažmente. Druhá časť obsahuje diskusiu a analýzu dosiahnutých výsledkov súvisiacich s aplikáciou CRM v podnikoch na celom svete.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE22 00670-006, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF415.2 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.