Number of the records: 1  

Comparative Overview of the Reporting Requirements for Financial Institutions in the Czech and Slovak Republics in the View of the EU Sustainable Finance Framework

  1. Title Comparative Overview of the Reporting Requirements for Financial Institutions in the Czech and Slovak Republics in the View of the EU Sustainable Finance Framework
    TranslationPorovnávací prehľad požiadaviek na vykazovanie pre Finančné inštitúcie v Českej a Slovenskej republike z pohľadu rámca EÚ pre udržateľné financie
    Author infoDaniel Houska, Renáta Pakšiová
    Author Houska Daniel
    Co-authors Pakšiová Renáta EUBFHIKUA - Katedra účtovníctva a audítorstva FHI
    Source document Proceedings of the 6th International Conference on European Integration 2022 : Collection. Pp. 256-264. - Ostrava : VŠB - Technical University of Ostrava, 2022. ISBN 978-80-248-4604-0. ISSN 2571-029X (print)
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords financie * výkazníctvo finančné * udržateľnosť * udržateľnosť fiškálna * Európska únia * informácie * inštitúcie finančné
    AnnotationV súčasnosti je téma udržateľnosti vysoko aktuálna, aj v kontexte európskeho Green Deal a cieľov udržateľného rastu. S cieľom obmedziť finančný dosah rizík, súvisiacich s udržateľnosťou sa v súčasnosti finančný systém v EÚ reformuje s cieľom posilniť jeho stabilitu začlenením takzvaných ESG faktorov do investičného rozhodovania. Cieľ tohto dokumentu je poskytnúť čitateľovi porovnávací prehľad o existujúcich predpisoch a požiadavkách na finančné výkazníctvo finančných inštitúcií v Českej a Slovenskej republike a posúdiť zmeny, ktoré možno očakávať od nových právnych predpisov pre vytvorenie udržateľného finančného rámca.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE22 00150-005, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF170.4 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.