Number of the records: 1  

The Impact of Financial Performance on the Profitability of Advertising Agencies in the Slovak Republic

  1. Title The Impact of Financial Performance on the Profitability of Advertising Agencies in the Slovak Republic
    TranslationVplyv finančnej výkonnosti na ziskovosť reklamných agentúr v Slovenskej republike
    Author Lehenchuk Serhii
    Co-authors Serpeninova Yuliia EUBFHIKUA - Katedra účtovníctva a audítorstva FHI
    Zavalii Tetiana
    Juhászová Zuzana EUBFHIKUA - Katedra účtovníctva a audítorstva FHI
    Kordošová Alena EUBFHIKUA - Katedra účtovníctva a audítorstva FHI
    Source document Strategic Management : International Journal of Strategic Management and Decision Support Systems in Strategic Management. Vol. 28, no. 1 (2023), pp. 41-50. - Subotica : Faculty of Economics in Subotica University of Novi Sad, 2023. ISSN 2334-6191
    DOI 10.5937/StraMan2200025L
    NoteRegistrovaný: Web of Science
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSerbia
    Keywords výkonnosť * ukazovatele finančné * agentúry * reklama * rentabilita * analýza regresná * Slovensko
    AnnotationNa zlepšenie prevádzkovej a finančnej politiky, týkajúcej sa alokácie existujúcich a získavania nových zdrojov, a taktiež zlepšenia strategického rozhodovania, manažéri využívajú ukazovatele finančnej výkonnosti. Cieľom tejto štúdie je analyzovať vplyv finančnej výkonnosti na ziskovosť reklamných agentúr na Slovensku - analýza 88 slovenských reklamných agentúr pomocou regresného modelovania údajov na základe finančných výkazov za finančný rok 2020.
    Public work categoryADM
    Registered inWOS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE22 00711-001, online
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2023: 1

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF422.8 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.