Number of the records: 1  

Green Brand as a New Pattern of Energy-efficient Consumption

  1. Title Green Brand as a New Pattern of Energy-efficient Consumption
    TranslationZelená značka, ako nový vzor energeticky účinnej spotreby
    Author Chygryn Olena
    Co-authors Kuzior Aleksandra
    Olefirenko Oleg
    Užík Ján EUBFHIKUA - Katedra účtovníctva a audítorstva FHI
    Source document Marketing and Management of Innovations. Vol. 13, no. 3 (2022), pp. 78-87. - Sumy : Sumy State University. ISSN 2218-4511
    DOI 10.21272/mmi.2022.3-07
    Note0122U000788. - 0120U102002. - Registrovaný: Web of Science
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionUkraine
    Keywords efektívnosť * energetika * spotreba udržateľná * marketing environmentálny * značky environmentálne
    AnnotationSystematický prehľad vedeckého prostredia zameraného na analýzu obsahu a vlastností vedeckých publikácií zaoberajúcich sa novými trendmi a zákonitosťami v oblasti trvalo udržateľnej spotreby energie. Rozvoj zelenej značky, zeleného marketingu a zeleného povedomia spotrebiteľov.
    Public work categoryADM
    Registered inWOS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE22 00715-001, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF631.5 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.