Number of the records: 1
[SMOLKOVÁ, Eva – SMOLKA, Samuel: Strategický marketing – cesta k ovplyvňovaniu spotrebiteľského správania. 1. vydanie. Bratislava: Univerzita Komenského v Bratislave, 2021. 166 s. ISBN 978-80-223-5329-8.]
Title [SMOLKOVÁ, Eva – SMOLKA, Samuel: Strategický marketing – cesta k ovplyvňovaniu spotrebiteľského správania. 1. vydanie. Bratislava: Univerzita Komenského v Bratislave, 2021. 166 s. ISBN 978-80-223-5329-8.] Translation Publication Review Strategic Marketing - the Way to Influence Consumer Behaviour Author info Vanda Lieskovská Author Lieskovská Vanda EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Source document Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. Roč. 18, č. 2 (2022), s. 20-21. - Košice : Katedra ekonómie a manažmentu PHF EU, 2022. ISSN 1336-7137 Review document Strategický marketing – cesta k ovplyvňovaniu spotrebiteľského správania. / Smolková Eva, Smolka Samuel. - Bratislava : Univerzita Komenského, 2021 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Public work category Notice in scientific magazines and year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E22 00726-002, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2022: 2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 306.8 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1