Number of the records: 1  

[SMOLKOVÁ, Eva – SMOLKA, Samuel: Strategický marketing – cesta k ovplyvňovaniu spotrebiteľského správania. 1. vydanie. Bratislava: Univerzita Komenského v Bratislave, 2021. 166 s. ISBN 978-80-223-5329-8.]

  1. Title [SMOLKOVÁ, Eva – SMOLKA, Samuel: Strategický marketing – cesta k ovplyvňovaniu spotrebiteľského správania. 1. vydanie. Bratislava: Univerzita Komenského v Bratislave, 2021. 166 s. ISBN 978-80-223-5329-8.]
    TranslationPublication Review Strategic Marketing - the Way to Influence Consumer Behaviour
    Author infoVanda Lieskovská
    Author Lieskovská Vanda EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Source document Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. Roč. 18, č. 2 (2022), s. 20-21. - Košice : Katedra ekonómie a manažmentu PHF EU, 2022. ISSN 1336-7137
    Review documentStrategický marketing – cesta k ovplyvňovaniu spotrebiteľského správania. / Smolková Eva, Smolka Samuel. - Bratislava : Univerzita Komenského, 2021
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Public work categoryNotice in scientific magazines and year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE22 00726-002, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2022: 2

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF306.8 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.