Number of the records: 1  

Manažment incidentov v slovenskej spoločnosti na základe rámcov ITIL

  1. Title Manažment incidentov v slovenskej spoločnosti na základe rámcov ITIL
    Parallel titleIncident Management in a Slovak Company Based on the ITIL Framework
    Author infoJana Filanová
    Author Filanová Jana EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM
    Source document Manažment informačných technológií. S. 37-46. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022 / Bolek Vladimír ; Kokles Mojmír ; Šupšák Rastislav. ISBN 978-80-225-5000-0
    NoteVEGA 1/0388/20
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords manažment * modely * procesy podnikové * internet * riadenie * riadenie projektové
    AnnotationITIL obsahuje súbor osvedčených postupov a používa procesný model, ktorý zohľadňuje postupy, aktivátory procesov, riadenie procesov, vstupy do procesov, spúšťače a výstupy na vytvorenie podnikateľských procesov pre riadenie služieb. ITIL tiež predvádza vývojové diagramy procesov, ktoré slúžia ako šablóny na uplatňovanie princípov a procesov. V článku sú uvedené návrhy modelových postupov, ktoré zobrazujú tok správy incidentov a tok správy problémov v súlade s rámcami ITIL. Procesné modely zobrazujú priebeh servisných operácií pri riešení incidentov a problémov, ktoré sa vyskytnú v dôsledku drastického nárastu počtu používateľov a rozsahu pokrytia u slovenského poskytovateľa internetových služieb.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE22 00718-005, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF314.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.