Number of the records: 1  

Vplyv trvalo udržateľných značiek na spotrebiteľské správanie

  1. Title Vplyv trvalo udržateľných značiek na spotrebiteľské správanie
    Parallel titleImpact of Sustainable Labels on Consumer Behavior
    Author infoMarína Korčoková
    Author Korčoková Marína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 15, č. 4 (2022), s. 259-276. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2022. ISSN 1339-3081
    NoteVEGA 1/0505/22
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords hospodárstvo obehové * marketing environmentálny * správanie spotrebiteľa * štýl životný * značky * udržateľnosť * prieskum
    AnnotationV príspevku sa venujeme problematike spotrebiteľského správania a faktorom, ktoré ho ovplyvňujú. Zameriame sa na správanie spotrebiteľov pri nákupe produktov ekologických značiek a značiek produktov vyrobených z trvalo udržateľných materiálov. Vysvetľujeme chápanie pojmov ako udržateľný marketing, obehové hospodárstvo, ekologické značky a udržateľné značky. Príspevok obsahuje výsledky prieskumov, ktorých cieľom bolo zistiť preferencie zákazníkov pri nákupnom rozhodovaní pre značky udržateľných produktov. V závere navrhujeme odporúčania na možné spôsoby vzdelávania a informovania spotrebiteľov o zdravom životnom prostredí, ekologických produktoch a ich značkách.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE22 00738-004, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2022: 4

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF359.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.