Number of the records: 1
Marketing musí dávať zmysel aj v malom podniku
Title Marketing musí dávať zmysel aj v malom podniku Author info Viliam Murin Author Murin Viliam EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Source document Innovation, Development and Economic Aspect in the Management of SME I. : elektronický zborník príspevkov a abstraktov z vedeckého workshopu. S. 63-73. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2022 / Sotáková Kamila ; Mihalčová Bohuslava ; Pružinský Michal ; Innovation, Development and Economic Aspect in the Management of SME I. Vedecký Workshop. ISBN 978-80-225-5001-7 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords podnik * podnik malý * stratégia marketingová * marketing * marketing elektronický * obchod elektronický Annotation Upriamenie pozornosti na význam nielen klasického marketingu, no najmä digitálneho marketingu pre malé podniky. Osobitná pozornosť je venovaná digitálnym marketingovým aktivitám, ktoré v malom podniku nesmú chýbať a mali by mu dávať zmysel. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E22 00754-021, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 282.4 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1