Number of the records: 1  

Marketing musí dávať zmysel aj v malom podniku

  1. Title Marketing musí dávať zmysel aj v malom podniku
    Author infoViliam Murin
    Author Murin Viliam EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Source document Innovation, Development and Economic Aspect in the Management of SME I. : elektronický zborník príspevkov a abstraktov z vedeckého workshopu. S. 63-73. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2022 / Sotáková Kamila ; Mihalčová Bohuslava ; Pružinský Michal ; Innovation, Development and Economic Aspect in the Management of SME I. Vedecký Workshop. ISBN 978-80-225-5001-7
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords podnik * podnik malý * stratégia marketingová * marketing * marketing elektronický * obchod elektronický
    AnnotationUpriamenie pozornosti na význam nielen klasického marketingu, no najmä digitálneho marketingu pre malé podniky. Osobitná pozornosť je venovaná digitálnym marketingovým aktivitám, ktoré v malom podniku nesmú chýbať a mali by mu dávať zmysel.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE22 00754-021, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF282.4 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.