Number of the records: 1  

Metodiky merajúce rodové stereotypy súvisiace s kariérnymi a študijnými voľbami žien v IKT a STEM

  1. Title Metodiky merajúce rodové stereotypy súvisiace s kariérnymi a študijnými voľbami žien v IKT a STEM
    Parallel titleMethodologies Measuring Gender Stereotypes Related to Women's Career and Study Choices in ICT and STEM
    Author infoNina Kocúrová, Róbert Hanák
    Author Kocúrová Nina EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM
    Co-authors Hanák Róbert EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM
    Source document Informačné technológie v znalostnej spoločnosti : recenzovaný zborník vedeckých statí. S. 49-61. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022 / Bednarčíková Diana ; Bolek Vladimír ; Romanová Terézia ; Ševčík Jakub. ISBN 978-80-225-5004-8
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords technológie informačné * technológie komunikačné * dotazníky * miesta pracovné * ženy * kariéra * vzdelávanie * stereotypy rodové
    AnnotationV príspevku prezentujeme vedecké štúdie, ktoré obsahujú meracie nástroje, ktoré boli vytvorené za účelom analyzovania a merania rodových stereotypov, ktoré súvisia so zámerom žien študovať/neštudovať respektíve pracovať/nepracovať v oblasti IKT a STEM. Skúmame danú problematiku prostredníctvom relevantnej literatúry. Prostredníctvom Google Scholar a licencovaných databáz Ústrednej knižnice SAV sme našli vedecké články, ktoré merajú rodové stereotypy, súvisiace s meraním nízkeho zastúpenia žien v IKT, prostredníctvom kvalitatívneho výskumu a kvantitatívneho výskumu. Najčastejšie meracie nástroje boli fokusové skupiny a dotazníky.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE22 00760-006, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené484.7 KBavailable after login
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.