Number of the records: 1
The State of the Initial Mathematical Knowledge of Engineering Students in the Post-Pandemic Period as a Starting Point for the Development of E-Courses
Title The State of the Initial Mathematical Knowledge of Engineering Students in the Post-Pandemic Period as a Starting Point for the Development of E-Courses Translation Stav počiatočných matematických vedomostí študentov inžinierstva v období po pandémii ako východiskový bod pre rozvoj e-kurzov Author info Mária Mišútová, Martin Mišút, Hana Stúpalová Author Mišútová Mária Co-authors Mišút Martin EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI Stúpalová Hana Source document TIEES 2022: Trends and Innovations in E-Business, Education and Security : Tenth International Scientific Web-conference of Scientists and PhD. Students or Candidates : Reviewed Proceedings, November 18, 2022. Pp. 134-144. - Bratislava : The Slovak Society for Economic Informatics, 2022 / Schmidt Peter ; Rajnai Zoltán ; Jurík Pavol ; Ancza Erzsébet ; Bandurič Igor ; TIEES 2022: Trends and Innovations in E-business, Education, and Security International Scientific Web-Conference of Scientists and Ph.D. Students or Candidates. ISSN 2729-8493 Note KEGA 004STU-4/2022 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords matematika * technológie informačné * technológie komunikačné * vzdelávanie elektronické * vyučovanie * vedomosti * študenti * pandémia Annotation Príspevok popisuje výskum zameraný na tvorbu e-learningového materiálu na základe identifikácie stavu výsledkov matematického vzdelávania z predchádzajúceho vyučovacieho stupňa u študentov 1. ročníka bakalárskeho štúdia na MTF STU v Trnave. Cieľom je zlepšiť vedomosti žiakov zo stredoškolskej matematiky tak, aby absolvovali nielen matematické predmety, ale aj predmety univerzitnej základne a následne aj profesionálne predmety technického štúdia. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E23 00012-008, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 340.3 KB available after login article
Number of the records: 1