Number of the records: 1  

Elaboration of the Marketing Communication of the Middle-Sized Company

  1. Title Elaboration of the Marketing Communication of the Middle-Sized Company
    TranslationVypracovanie marketingovej komunikácie stredne veľkej spoločnosti
    Author infoPatrícia Husárová, Viktória Benďáková, Dominika Čeryová
    Author Husárová Patrícia
    Co-authors Benďáková Viktória
    Čeryová Dominika
    Source document Visegrad Journal on Bioeconomy and Sustainable Development : International Scientific Journal. Vol. 11, no. 1 (2022), pp. 16-20. - Nitra : Slovak University of Agriculture in Nitra, 2022. ISSN 1339-3367
    DOI 10.2478/vjbsd-2022-0003
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords stratégia marketingová * komunikácia marketingová * marketing elektronický * podnik stredný * Slovensko
    AnnotationHlavným cieľom tohto príspevku bolo vypracovanie súčasnej marketingovej stratégie stredne veľkej firmy na Slovensku, ktorá vyrába a predáva živočíšne produkty, so zameraním predovšetkým na online marketingovú komunikáciu ako kľúčovú súčasť celkovej marketingovej komunikácie spoločnosti. Na účely tohto výskumu boli použité údaje z dotazníkového prieskumu, ktorého sa vo februári 2021 zúčastnilo takmer 500 respondentov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2022: 1

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF275.9 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.