Number of the records: 1
Elaboration of the Marketing Communication of the Middle-Sized Company
Title Elaboration of the Marketing Communication of the Middle-Sized Company Translation Vypracovanie marketingovej komunikácie stredne veľkej spoločnosti Author info Patrícia Husárová, Viktória Benďáková, Dominika Čeryová Author Husárová Patrícia Co-authors Benďáková Viktória Čeryová Dominika Source document Visegrad Journal on Bioeconomy and Sustainable Development : International Scientific Journal. Vol. 11, no. 1 (2022), pp. 16-20. - Nitra : Slovak University of Agriculture in Nitra, 2022. ISSN 1339-3367 DOI 10.2478/vjbsd-2022-0003 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords stratégia marketingová * komunikácia marketingová * marketing elektronický * podnik stredný * Slovensko Annotation Hlavným cieľom tohto príspevku bolo vypracovanie súčasnej marketingovej stratégie stredne veľkej firmy na Slovensku, ktorá vyrába a predáva živočíšne produkty, so zameraním predovšetkým na online marketingovú komunikáciu ako kľúčovú súčasť celkovej marketingovej komunikácie spoločnosti. Na účely tohto výskumu boli použité údaje z dotazníkového prieskumu, ktorého sa vo februári 2021 zúčastnilo takmer 500 respondentov. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2022: 1
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 275.9 KB publicly available article
Number of the records: 1