Number of the records: 1  

Český obchod v čase zmien

  1. Title Český obchod v čase zmien
    Author infoZdeněk Skála
    Author Skála Zdeněk
    Source document TaPmag : tovar & predaj. Č. 69 (1-2) (2023), s. 24-25. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2023. ISSN 1805-0549
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords správanie spotrebiteľa * nákup * maloobchod * potraviny * predajne * kanály distribučné * prognózy * Česko
    AnnotationUž štvrtý rok sa vyrovnávame so situáciami, aké majú len málo pamätníkov. V uplynulých troch rokoch to boli dramatické následky epidémie covidu, vlani vojna na Ukrajine s vplyvom na spoločnosť a celú ekonomiku vrátane obchodu. Zmien na trhu aj v nákupnom správaní je celý rad a často sú navzájom protichodné: dramatický rast cien vracia pozornosť nakupujúcich k cenám a mení rovnováhu medzi distribučnými kanálmi, súčasne však pokračuje modernizácia obchodu a nákupných zvyklostí. Tento článok sa pokúša o zhrnutie aspoň hlavných trendov v českom maloobchode s rýchloobratkovým tovarom a opatrný výhľad do neistej budúcnosti.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2023: 69

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.