Number of the records: 1  

A Qualitative Study on Sustainable Marketing and Strategy Applied to Creation of Value According to SDG’s 2030

  1. Title A Qualitative Study on Sustainable Marketing and Strategy Applied to Creation of Value According to SDG’s 2030
    TranslationKvalitatívna štúdia o udržateľnom marketingu a stratégia, aplikovaná na tvorbu hodnoty podľa cieľov udržateľného rozvoja 2030
    Author infoRaúl Martínez Flores
    Author Flores Raúl Martínez
    Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : Scientific Journal is Aimed at the Area Marketing and Marketing Management. Roč. 17, č. 4 (2022), s. 14-22. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2022. ISSN 1338-7944
    DOI 10.46286/msi.2022.17.4.2
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords marketing * marketing udržateľný * udržateľnosť * stratégia marketingová * hodnota * rozvoj hospodársky * ciele podnikové * ciele riadenia
    AnnotationÚloha udržateľného marketingu a stratégie obchodných disciplín, zameraných na splnenie podnikových cieľov a cieľov trvalo udržateľného rozvoja (SDGs) 2030 Organizácie Spojených národov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2022: 4

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF239.5 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.