Number of the records: 1  

Motívy a nákupne správanie spotrebiteľov na európskom trhu biopotravín: rozdiely medzi slovenskými a nemeckými spotrebiteľmi

  1. Title Motívy a nákupne správanie spotrebiteľov na európskom trhu biopotravín: rozdiely medzi slovenskými a nemeckými spotrebiteľmi
    Author infoMalgorzata Agnieszka Jarossová, Ivan Brezina ml.
    Author Jarossová Malgorzata Agnieszka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Brezina Ivan ml.
    Source document Významné aspekty udržateľného rozvoja : zborník vedeckých statí. S. 46-54. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022 / Jarossová Malgorzata Agnieszka ; Hlavatý Ivan ; Krzywonos Małgorzata ; Gubíniová Katarína. ISBN 978-80-225-5002-4
    NoteVEGA 1/0398/22
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords biopotraviny * správanie spotrebiteľa * spotrebitelia * Slovensko * Nemecko * trh potravinový
    AnnotationPorovnanie motívov a nákupného správania na trhu biopotravín medzi slovenskými a nemeckými spotrebiteľmi.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE23 00058-006, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF221 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.