Number of the records: 1
Vnímanie udržateľných značiek spotrebiteľom
Title Vnímanie udržateľných značiek spotrebiteľom Parallel title Perceptions of Sustainable Suppliers Author info Marína Korčoková Author Korčoková Marína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Významné aspekty udržateľného rozvoja : zborník vedeckých statí. S. 55-65. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022 / Jarossová Malgorzata Agnieszka ; Hlavatý Ivan ; Krzywonos Małgorzata ; Gubíniová Katarína. ISBN 978-80-225-5002-4 Note KEGA 029EU-4/2022 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords značky * značky environmentálne * správanie spotrebiteľa * štýl životný * zdravie * udržateľnosť Annotation Spotrebiteľské vnímanie dôležitosti materiálov, z ktorých sú vyrobené produkty, dôležitosti životného prostredia a problematiky ekologických značiek, značiek produktov vyrobených z udržateľných materiálov, alebo značiek takzvaných „zdravých produktov.“ Respondenti majú veľmi vysoký záujem o danú tému. Túto oblasť treba podporovať a ľudia by sa v tom mali neustále vzdelávať. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E23 00058-007, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 223.2 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1