Number of the records: 1  

Nanotechnology: Neuromarketing and the Use of Nanotechnology and Its Potential

  1. Title Nanotechnology: Neuromarketing and the Use of Nanotechnology and Its Potential
    TranslationNanotechnológia: neuromarketing a využitie nanotechnológie a jej potenciál
    Author infoMichael Šášky
    Author Šášky Michael EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document EDAMBA 2022 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars : Conference Proceedings, University of Economics in Bratislava, Slovak Republic, 16 September 2022. Pp. 441-452. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023 / Lüleyová Alena ; Bašová Alena ; Blštáková Jana ; Boorová Brigita ; EDAMBA 2022 International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. ISBN 978-80-225-5042-0
    DOI 10.53465/EDAMBA.2022.9788022550420.441-452
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords nanotechnológie * neuromarketing * výskum * neuroveda * inovácie technologické * Slovensko
    AnnotationNanotechnológie, ich pôvod, vývoj, využitie a význam v budúcnosti. Potenciálne využitie nanotechnológií je v mnohých smeroch, predovšetkým v neuromarketingu. Neuromarketing je rozvíjajúca sa oblasť, ktorá študuje ľudský mozog a spotrebiteľské správanie. Nanotechnológie predstavujú jednu z možností výskumu a implementácie riešení v tejto oblasti v budúcnosti. Kombinácia nanotechnológií a neuromarketingu môže vytvoriť oblasť, ktorá ponúka nové možnosti, vedecké odpovede a technológie inovácie, ktoré ešte neboli identifikované.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE23 00065-008, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF363.9 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.