Number of the records: 1  

Consumer Ethnocentrism as a Factor in the Perception of Online Shopping? Some Evidence from Slovakia

  1. Title Consumer Ethnocentrism as a Factor in the Perception of Online Shopping? Some Evidence from Slovakia
    TranslationSpotrebiteľský etnocentrizmus ako faktor vnímania online nakupovania? Niektoré dôkazy zo Slovenska
    Author infoMarián Čvirik
    Author Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source documentMarketing Identity: Metaverse Is the New Universe : Conference Proceedings from the Annual International Scientific Conference. Pp. 19-26. - Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of SS. Cyril and Methodius in Trnava, 2022 ; Marketing and Media Identity 2022: Metaverse Is the New Universe Annual International Scientific Conference. ISBN 978-80-572-0297-4. ISSN 2729-7527
    NoteI-22-104-00
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords etnocentrizmus spotrebiteľský * správanie spotrebiteľa * rozhodovanie nákupné * nákup elektronický * obchod elektronický * predajne * kanály distribučné * trh nákupný * Slovensko
    AnnotationSpotrebiteľský etnocentrizmus predstavuje dôležitý koncept v ére globalizácie, hospodárskej a politickej krízy domovskej krajiny, ktorú v súčasnosti zažívame. Cieľom príspevku je zmerať spotrebiteľský etnocentrizmus, preskúmať preferencie medzi online a offline nakupovaním a preskúmať možný vplyv spotrebiteľského etnocentrizmu na preferencie pri online alebo offline nakupovaní. Na základe prieskumu možno predpokladať, že úroveň spotrebiteľského etnocentrizmu je podpriemerná. Zároveň sa preukázalo, že spotrebiteľský etnocentrizmus nemá vplyv na preferenciu nákupného správania v online alebo offline prostredí. Dôvodom môže byť, že spôsob získavania produktov nie je rozhodujúci, keďže v oboch prípadoch môže ísť o podporu domácej produkcie, pričom v budúcnosti by bolo vhodné preskúmať vplyv spotrebiteľského etnocentrizmu na domáce a zahraničné distribučné kanály.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE23 00082-001, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF3.9 MBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.