Number of the records: 1  

Aspekty marketingové komunikace generace Z

  1. Title Aspekty marketingové komunikace generace Z
    Author infoAleš Hes
    Author Hes Aleš
    Source document Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. Roč. 33, č. 1 (2023), s. 11-12. - Praha : Česká marketingová společnost, 2023. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords médiá sociálne * komunikácia marketingová * platformy digitálne * štýl životný * generácie
    AnnotationNové digitálne médiá v súčasnej dobe predstavujú nový smer životného štýlu najme u mladej generácie. Žiadne odvetvie sa dnes neobíde bez riadiacich zložiek v prostredí informačných systémov a s veľkou prevahou ovplyvňujú ako pracovnú, tak aj mentálnu sféru celej spoločnosti. Najviac je tento vplyv zaznamenaný a skúmaný u mladej generácie a to hlavne generácie Z. Ide o generáciu, ktorá najviac priťahuje pozornosť sociológov a psychológov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2023: 1

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.