Number of the records: 1  

Education vs. Entrepreneurship – Between Theory and Practice: The Case of SMEs in Poland

  1. Title Education vs. Entrepreneurship – Between Theory and Practice: The Case of SMEs in Poland
    TranslationVzdelávanie vz. podnikanie - medzi teóriou a praxou: prípad MSP v Poľsku
    Author infoAndrzej Janowski, Olga Gonchar, Ruslan Yakovyshyn
    Author Janowski Andrzej
    Co-authors Gonchar Olga
    Yakovyshyn Ruslan
    Source document E+M. Ekonomie a management : vědecký open access časopis. Roč. 26, č. 1 (2023), s. 111–125. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2023. ISSN 1212-3609
    DOI 10.15240/tul/001/2023-1-007
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords vzdelávanie * podnikanie * podnik malý * podnik stredný * manažment * teória a prax * Poľsko
    AnnotationV súčasnosti je vývoj prostredia organizačného manažmentu čoraz rozsiahlejší a rovnako ako v iných vysoko vyspelých krajinách, sektor malých a stredných podnikov v Poľsku zohráva zásadnú úlohu v ekonomike. V súčasnosti narastajú obavy v oblasti podnikateľského vzdelávania vo svete vedy. Obavy vyvolávajú diskusiu o tom, či táto vedecká aktivita môže ovplyvniť podnikateľskú efektivitu. Autori došli k záveru, že súčasné akademické manažérske práce sú vo veľkej väčšine zamerané na teoretické aspekty podnikania, pričom názory skutočných podnikateľov sú vynechávané. Preto sa rozhodli preskúmať praktické podnikateľské prostredie, aby túto medzeru vyriešili. Účastníkmi výskumu bolo 189 podnikateľov, ktorí nepretržite pôsobili minimálne 20 rokov. Skúmali tri ciele a nakoniec sa snažili overiť pozitívnku koreláciu medzi podnikateľským vzdelávaním a jeho skutočným vplyvom na podnikanie.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2023: 1

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF751.2 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.