Number of the records: 1  

Scheduling Vegetable Sales to Supermarkets in Europe: The Tomato Case

  1. Title Scheduling Vegetable Sales to Supermarkets in Europe: The Tomato Case
    TranslationPlánovanie predaja zeleniny do supermarketov v Európe: prípad paradajok
    Author infoJuan Carlos Pérez-Mesa, Francisco Javier Pérez-Mesa, Juan José Tapia-León, Diego Luis Valera
    Author Pérez-Mesa Juan Carlos
    Co-authors Pérez-Mesa Francisco Javier
    Tapia-León Juan José
    Valera Diego Luis
    Source document Agricultural Economics. Vol. 68, no. 11 (2022), pp. 403-412. - Praha : Czech Academy of Agricultural Sciences, 2022. ISSN 1805-9295
    DOI 10.17221/196/2022-AGRICECON
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords poľnohospodárstvo * zelenina * predaj * marketing * plánovanie * rozhodovanie * riziko * supermarkety * modely ekonomické * Európa
    AnnotationAnalýza časového programovania predaja pre záhradnícku marketingovú spoločnosť, napr. družstvo. Empirická štúdia odkazuje na európsky trh s paradajkami, kde sa väčšina produkcie predáva cez maloobchodný kanál, ktorému dominujú veľké distribučné reťazce. Autori skúmajú marketingový harmonogram pre individuálnu spoločnosť, alebo dokonca pre prominentného farmára, využívajúc upravený Markowitzov model za predpokladu, že jeho rozhodnutia neovplyvnia rovnováhu trhových cien. Výsledkom je, že tento model dokáže riadiť riziko a zlepšiť rozhodovanie. Údaje tiež poskytujú informácie o riziku, ktoré znášajú marketéri v závislosti od ich kalendára predaja, ktorý často závisí od ich geografického umiestnenia.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2022: 11

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF552.2 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.