Number of the records: 1  

Vernostné programy prechádzajú na digitál

  1. Title Vernostné programy prechádzajú na digitál
    Author infoPeter Kapitán
    Author Kapitán Peter
    Source document TaPmag : tovar & predaj. Č. 70 (3-4) (2023), s. 48-49. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2023. ISSN 1805-0549
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords programy vernostné * benefity * lojálnosť zákazníkov * digitalizácia * aplikácie mobilné
    AnnotationPlastovú kartičku s čiarovým kódom má dnes v peňaženke už len zopár skalných. Či už je to jeden z najstarších vernostných programov na Slovensku, ktorý prevádzkuje Tesco, alebo súbor zákazníckych benefitov v regiónoch prítomnej siete Coop Jednota Slovensko, všetky postupne prechádzajú do digitálnej podoby. Aplikácia v telefóne má totiž v porovnaní so staromódnou kartičkou nespočetné množstvo výhod a obchodník ide sám proti sebe, ak sa ich nepokúsi využiť vo svoj prospech.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2023: 70

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.