Number of the records: 1  

Analysis of Consumer Preference in the Specific Terms of Sale

  1. Title Analysis of Consumer Preference in the Specific Terms of Sale
    TranslationAnalýza preferencií spotrebiteľa v špecifických podmienkach predaja
    Author infoNina Kocúrová, Zuzana Hajduová, Vladislav Laskovský
    Author Kocúrová Nina EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM
    Co-authors Hajduová Zuzana EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Laskovský Vladislav
    Source document Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023 : zborník príspevkov z konferencie. S. 186-194. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023 / Lacko Roman ; Pavolová Henrieta ; Pollák František ; Szajt Marek ; Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023 Konferencia. ISBN 978-80-225-5057-4
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords preferencie * preferencie spotrebiteľské * spotrebitelia * nákup * kôš spotrebný * podpora predaja * stratégia obchodná
    AnnotationCieľ každého obchodu je dosahovať zisk predajom svojich produktov, alebo služieb. Je dôležité poznať potreby cieľového trhu a uspokojovať potreby zákazníkov efektívnejšie než konkurencia. Maloobchodné predajné stratégie, ktoré by mali viesť k podpore predaja.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE23 00131-011, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené 728.5 KBavailable after login
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.