Number of the records: 1  

Applying TESOL Methodology Not Only to Business English Classes Within the Learner-Centred Approach

  1. Title Applying TESOL Methodology Not Only to Business English Classes Within the Learner-Centred Approach
    TranslationAplikácia metodológie TESOL nielen na hodiny obchodnej angličtiny v rámci prístupu zameraného na študenta
    Author infoKatarína Zamborová
    Author Zamborová Katarína EUBFAJKAJ - Katedra anglického jazyka FAJ
    Source documentHumanising Language Teaching. Vol. 24, no. 5 (2022), pp. [1-6]. - Oxford : Pilgrims, 2022. ISSN 1755-9715
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionGreat Britain
    Keywords jazyky cudzie * angličtina * vyučovanie * myslenie kritické * študenti
    AnnotationČlánok pojednáva o metodológii TESOL a jej aplikácii na hodinách obchodnej angličtiny v rámci prístupu zameraného na študenta. Motiváciou pre tento článok je kurz metodológie TESOL, ktorý autorka absolvovala na University of Maryland Baltimore County v USA. Teoretická časť príspevku sa dotýka troch tém diskutovaných v kurze: 1. Metodológia v novom tisícročí, 2. Výučba zameraná na študenta vo veľkých triedach s obmedzenými zdrojmi a 3. Kritické myslenie vo vyučovaní jazykov. Pedagogické implikácie sú založené na príkladoch z kurzu s dôrazom na aplikácie na hodinách obchodnej angličtiny.
    Public work categoryScientific works in othes foreign magazines
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE23 00138-001, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF377.7 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.