Number of the records: 1  

Marketing in Healthcare – Information Seeking Before Choosing a Healthcae Provider in Hungary

  1. Title Marketing in Healthcare – Information Seeking Before Choosing a Healthcae Provider in Hungary
    Parallel titleMarketing v zdravotníctve – vyhľadávanie informácií pred výberom poskytovateľa zdravotnej starostlivosti v Maďarsku
    Author infoSzilárd Szigeti, László Józsa
    Author Szigeti Szilárd
    Co-authors Józsa László
    Source document Acta Oeconomica Cassoviensia : Scientific Journal. Vol. 15, no. 2 (2022), pp. 62-75. - Košice : PHF EU Košice, 2022. ISSN 2585-8785
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords zdravotníctvo * marketing * spotrebitelia * médiá sociálne * Maďarsko
    AnnotationNaša štúdia skúma demografické faktory maďarských zákazníkov, ktoré ovplyvňujú správanie pri hľadaní zdravia a získavaní informácií o zdraví pri výbere poskytovateľa zdravotnej starostlivosti. Cieľom našej štúdie je preskúmať marketing v zdravotníctve a postoje spotrebiteľov v Maďarsku. Výskum sa uskutočnil vo februári 2021 a bol realizovaný medzi dospelými obyvateľmi Maďarska. Väčšina respondentov využíva internet (64,4 %) ako nástroj, ktorý im pomáha pri výbere poskytovateľa zdravotnej starostlivosti. Najčastejšie však získavajú informácie od lekára (70,3 %), členov rodiny (58,5 %), priateľov (46,6 %) a zdravotníckych pracovníkov (40,0 %). Čím je spotrebiteľ mladší, tým je pravdepodobnejšie, že pri výbere poskytovateľa zdravotnej starostlivosti vyhľadáva informácie na internete. Čím je spotrebiteľ starší, tým je pravdepodobnejšie, že pri výbere poskytovateľa zdravotnej starostlivosti získa informácie od svojho lekára
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2022: 2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.