Number of the records: 1
Marketing in Healthcare – Information Seeking Before Choosing a Healthcae Provider in Hungary
Title Marketing in Healthcare – Information Seeking Before Choosing a Healthcae Provider in Hungary Parallel title Marketing v zdravotníctve – vyhľadávanie informácií pred výberom poskytovateľa zdravotnej starostlivosti v Maďarsku Author info Szilárd Szigeti, László Józsa Author Szigeti Szilárd Co-authors Józsa László Source document Acta Oeconomica Cassoviensia : Scientific Journal. Vol. 15, no. 2 (2022), pp. 62-75. - Košice : PHF EU Košice, 2022. ISSN 2585-8785 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords zdravotníctvo * marketing * spotrebitelia * médiá sociálne * Maďarsko Annotation Naša štúdia skúma demografické faktory maďarských zákazníkov, ktoré ovplyvňujú správanie pri hľadaní zdravia a získavaní informácií o zdraví pri výbere poskytovateľa zdravotnej starostlivosti. Cieľom našej štúdie je preskúmať marketing v zdravotníctve a postoje spotrebiteľov v Maďarsku. Výskum sa uskutočnil vo februári 2021 a bol realizovaný medzi dospelými obyvateľmi Maďarska. Väčšina respondentov využíva internet (64,4 %) ako nástroj, ktorý im pomáha pri výbere poskytovateľa zdravotnej starostlivosti. Najčastejšie však získavajú informácie od lekára (70,3 %), členov rodiny (58,5 %), priateľov (46,6 %) a zdravotníckych pracovníkov (40,0 %). Čím je spotrebiteľ mladší, tým je pravdepodobnejšie, že pri výbere poskytovateľa zdravotnej starostlivosti vyhľadáva informácie na internete. Čím je spotrebiteľ starší, tým je pravdepodobnejšie, že pri výbere poskytovateľa zdravotnej starostlivosti získa informácie od svojho lekára Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2022: 2
article
Number of the records: 1