Number of the records: 1  

The Position of the Brand and Its Marketing Communication in the Crisis Period

  1. Title The Position of the Brand and Its Marketing Communication in the Crisis Period
    TranslationPostavenie značky a jej marketingová komunikácia v období krízy
    Author infoJana Přikrylová, Ladislav Pátík
    Author Přikrylová Jana
    Co-authors Pátík Ladislav
    Source document Communication Today : Scientific Journal from the Mass Media and Marketing Communication Field.. Vol. 13, no. 2 (2022), pp. 178-195. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2022. ISSN 1338-130X
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords značky * pandémia * správanie spotrebiteľa * stratégia marketingová * komunikácia marketingová
    AnnotationCieľom našej štúdie je popísať súčasný stav a trendy v oblasti marketingu a marketingovej komunikácie v úzkom spojení so značkou, ktorá je nevyhnutná pre úspech firmy. V ďalšej časti sa naša štúdia zameriava na značku predovšetkým z psychologického hľadiska. Na teoretickú časť nadväzuje výskumná časť, v ktorej podrobne analyzujeme štúdie agentúry Kantar, ktoré boli zamerané na jednej strane na spotrebiteľov, zmeny v ich správaní a rozhodovaní a na druhej strane na značka, jej postavenie a komunikácia v čase krízy. Naším cieľom bolo identifikovať kľúčové faktory a odporúčania pre tieto oblasti, ktoré je vhodné a prospešné aplikovať v podnikovej praxi.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2022: 2

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF1.3 MBpublicly available
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.