Number of the records: 1
The Position of the Brand and Its Marketing Communication in the Crisis Period
Title The Position of the Brand and Its Marketing Communication in the Crisis Period Translation Postavenie značky a jej marketingová komunikácia v období krízy Author info Jana Přikrylová, Ladislav Pátík Author Přikrylová Jana Co-authors Pátík Ladislav Source document Communication Today : Scientific Journal from the Mass Media and Marketing Communication Field.. Vol. 13, no. 2 (2022), pp. 178-195. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2022. ISSN 1338-130X Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords značky * pandémia * správanie spotrebiteľa * stratégia marketingová * komunikácia marketingová Annotation Cieľom našej štúdie je popísať súčasný stav a trendy v oblasti marketingu a marketingovej komunikácie v úzkom spojení so značkou, ktorá je nevyhnutná pre úspech firmy. V ďalšej časti sa naša štúdia zameriava na značku predovšetkým z psychologického hľadiska. Na teoretickú časť nadväzuje výskumná časť, v ktorej podrobne analyzujeme štúdie agentúry Kantar, ktoré boli zamerané na jednej strane na spotrebiteľov, zmeny v ich správaní a rozhodovaní a na druhej strane na značka, jej postavenie a komunikácia v čase krízy. Naším cieľom bolo identifikovať kľúčové faktory a odporúčania pre tieto oblasti, ktoré je vhodné a prospešné aplikovať v podnikovej praxi. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2022: 2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 1.3 MB publicly available article
Number of the records: 1