Number of the records: 1  

A Miracle of Nowadays Affecting Consumers’ Behaviour: The Outstanding Influence of Social Media

  1. Title A Miracle of Nowadays Affecting Consumers’ Behaviour: The Outstanding Influence of Social Media
    TranslationZázrak súčasnosti ovplyvňujúci správanie spotrebiteľov: Výnimočný vplyv sociálnych médií
    Author infoKristína Igarová, Zdenka Kádeková, Ingrida Košičiarová
    Author Igarová Kristína
    Co-authors Kádeková Zdenka
    Košičiarová Ingrida
    Source document Communication Today : Scientific Journal from the Mass Media and Marketing Communication Field.. Vol. 13, no. 2 (2022), pp. 166-177. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2022. ISSN 1338-130X
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords influencer marketing * siete sociálne * správanie spotrebiteľa * generácie * komunikácia marketingová
    AnnotationPredložená štúdia poukazuje na sociálne médiá a ich výnimočné postavenie v marketingovej komunikácii zameranej na ich vplyv na správanie spotrebiteľov. Pozornosť bola venovaná tomu, ako jednotlivé generácie ovplyvňujú príspevky na sociálnych sieťach a či títo influenceri ovplyvňujú ich nákupné správanie. Naozaj, sociálne sieťové stránky sú v dnešnej dobe zázrakom v marketingovej komunikácii. Ich potenciál ovplyvniť správanie spotrebiteľov je obrovský.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2022: 2

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF671.5 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.