Number of the records: 1
The Impact of the COVID-19 Pandemic on Online Consumer Behavior for the Book Market in Romania
Title The Impact of the COVID-19 Pandemic on Online Consumer Behavior for the Book Market in Romania Translation Vplyv pandémie COVID-19 na online spotrebiteľské správanie na knižnom trhu v Rumunsku Author info Violeta Mihaela Dincă, Alina Mihaela Dima Author Dincă Violeta Mihaela Co-authors Dima Alina Mihaela Source document E+M. Ekonomie a management : vědecký open access časopis. Roč. 25, č. 4 (2022), s. 155-163. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2022. ISSN 1212-3609 DOI 10.15240/tul/001/2022-4-010 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Czech Republic Keywords pandémia * koronavírus * správanie spotrebiteľa * obchod elektronický * knihy Annotation Koronavírus a s ním súvisiaci lockdown spôsobil veľké zmeny v edičnej činnosti a aj vo vzorcoch čítania kníh. Cieľom príspevku je identifikovať zmeny v nákupných návykoch čitateľoch kníh v dvoch rôznych typoch motivácií: úžitková a pôžitkárska. Bol vyvinutý model, aby študoval nepriame vplyvy pandémie, pretože zahŕňal dočasné odstavenie fyzických kníhkupectiev a neistotu nakazenia sa vírusom návštevou obchodov po ich opätovnom otvorení. Údaje boli zhromaždené od 410 rumunských spotrebiteľov prostredníctvom online prieskumu. Multivariačná analýza údajov ukázala, že koronavírus mal pozitívny a významný vplyv na zámery zákazníkov nakupovať si knihy online. Ukázal sa bezvýznamný vplyv medzi motiváciu úžitku a kúpou. Tieto výsledky by mohli podporiť všetky zainteresované strany v rámci knižného trhu, ako sú vydavateľské firmy a online kníhkupectvá, aby posilnili svoju online činnosť v rámci sociálnych sietí a pod. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2022: 4
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 434 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1