Number of the records: 1
Analýza skúseností z pilotnej realizácie kurzov profesijného rozvoja vysokoškolských učiteľov
Title Analýza skúseností z pilotnej realizácie kurzov profesijného rozvoja vysokoškolských učiteľov Translation Analysis of Experiences from the Pilot Implementation of Professional Development Courses for University Teachers Author info Jaromír Novák Author Novák Jaromír EUBFNHKPG - Katedra pedagogiky FNH - zrušená Source document Pedagogická orientace : vědecký časopis České pedagogické společnosti. Roč. 32, č. 3 (2022), s. 178–203. - Brno : Česká pedagogická společnost. ISSN 1805-9511 DOI 10.5817/PedOr2022-3-178 Note Erasmus+ 2020-1-SK01-KA203-078299 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Czech Republic Keywords pedagogika * vzdelávanie * rozvoj profesijný * kurzy * učitelia * školy vysoké * prieskum * Slovensko Annotation Cieľom článku je zdôvodniť voľbu cieľov, obsahovej štruktúry a spôsobu pilotnej implementácie nových kurzov pre interných doktorandov a začínajúcich odborných asistentov na Ekonomickej univerzite v Bratislave a analyzovať ich vnímanie prvými účastníkmi kurzov z hľadiska zmysluplnosti a užitočnosti workshopovej časti týchto kurzov pre ich pedagogickú prax. Za účelom naplnenia druhého cieľa sme po pilotnej realizácii prvého semestra kurzov uskutočnili dotazníkový prieskum medzi ich účastníkmi s nadväzujúcimi cielenými rozhovormi s vybranými respondentmi. V príspevku uvádzame hlavné zistenia z vykonanej tematickej analýzy výpovedí respondentov v dotazníkoch a porovnávame ich vnímanie kurzov a workshopov s pôvodnými zámermi, s ktorými boli ich obsah a jednotlivé aktivity navrhnuté. Vyabstrahované hlavné výsledky a závery môžu byť inšpiráciou pre tvorcov pedagogických kurzov v rámci profesijného rozvoja vysokoškolských učiteľov aj na iných vysokých školách. Public work category Scientific titles in foreign not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E23 00157-001, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 258.3 KB publicly available article
Number of the records: 1