Number of the records: 1  

Online Marketing Communication As a Key Tool to Capture the Attention of Generation Z

  1. Title Online Marketing Communication As a Key Tool to Capture the Attention of Generation Z
    TranslationOnline marketingová komunikácia ako kľúčový nástroj upútania pozornosti generácie Z
    Author infoLucia Šujanská, Margaréta Nadányiová
    Author Šujanská Lucia
    Co-authors Nadányiová Margaréta
    Source document Ekonomicko-manažérske spektrum. Vol. 16, no. 2 (2022), pp. 81-90. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2022. ISSN 2585-7258
    DOI 10.26552/ems.2022.2.81-90
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords komunikácia marketingová * generácie * marketing elektronický * influencer marketing * siete sociálne
    AnnotationHlavným cieľom príspevku je analýza využívania online marketingovej komunikácie v podmienkach Slovenska a jej vnímania z pohľadu Generácie Z. To zahŕňa poskytnutie teoretických východísk a rozboru online marketingovej komunikácie z pohľadu slovenských a zahraničných autorov. Dôležitým zdrojom sekundárnych údajov bol vedecký výskum, výročná správa spoločností, štatistika databáz a vydané odborné publikácie.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2022: 2

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF319.9 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.