Number of the records: 1  

Consumers' Perceptions of Traditional and Counter-traditional Gender Stereotypes in Advertising: A Qualitative Study in the Post-Communist Context

  1. Title Consumers' Perceptions of Traditional and Counter-traditional Gender Stereotypes in Advertising: A Qualitative Study in the Post-Communist Context
    TranslationSpotrebiteľské vnímanie tradičných a protitradičných rodových stereotypov v reklame: kvalitatívna štúdia v postkomunistickom kontexte
    Author infoNatálie Hofmanová, Miroslav Karlíček
    Author Hofmanová Natálie
    Co-authors Karlíček Miroslav
    Source document Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 16, č. 1 (2023), s. 35-44. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2023. ISSN 1339-3081
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords spotrebitelia * reklama * marketing
    AnnotationTáto štúdia sa zameriava na vnímanie spotrebiteľov voči tradičným a proti tradičným rodovým stereotypom v reklame v špecifickom kontexte jednej z postkomunistických krajín strednej Európy. Údaje z hĺbkových rozhovorov so štrnástimi spotrebiteľmi boli analyzované pomocou tematickej analýzy. Štúdia dospela k záveru, že citlivosť voči tradičným a protitradičným stereotypom je založená na kultúre a mení sa v závislosti od veku, životného štýlu a osobnej angažovanosti.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2023: 1

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF250.8 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.