Number of the records: 1  

The Perception of the Use of Electromobility by Enterprises As a Component Part of Green Marketing Activities

  1. Title The Perception of the Use of Electromobility by Enterprises As a Component Part of Green Marketing Activities
    TranslationVnímanie využívania elektromobility v podnikoch ako súčasti zelených marketingových aktivít
    Author infoĽubica Gajanová, Piotr Gorzelanczyk
    Author Gajanová Ľubica
    Co-authors Gorzelanczyk Piotr
    Source document Ekonomicko-manažérske spektrum. Vol. 16, no. 2 (2022), pp. 72-80. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2022. ISSN 2585-7258
    DOI 10.26552/ems.2022.2.72-80
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords elektromobilita * elektromobily * ekonomika zelená * marketing environmentálny * zodpovednosť podniku spoločenská
    AnnotationCieľom príspevku je zistiť, či používanie elektromobilov vo firme môže pozitívne ovplyvniť vnímanie komunikácie spoločensky zodpovednej firmy, a to so všetkými spotrebiteľmi a jednotlivými generáciami, pretože kľúčovým faktorom úspechu spoločensky zodpovednej firmy je jej vhodná komunikácia s cieľovými skupinami.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2022: 2

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF283.6 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.