Number of the records: 1  

Process of Developing the International City Branding Strategy: Case Study City of Kharkiv

  1. Title Process of Developing the International City Branding Strategy: Case Study City of Kharkiv
    Parallel titleProces rozvoja medzinárodnej stratégie značky mesta: prípadová štúdia mesta Charkov
    Author infoNataliia Parkhomenko
    Author Parkhomenko Nataliia
    Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : Scientific Journal is Aimed at the Area Marketing and Marketing Management. Roč. 18, č. 1 (2023), s. 2-15. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2023. ISSN 1338-7944
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords mestá * značky * budovanie značky * imidž * stratégia marketingová * analýzy * Ukrajina
    AnnotationZámerom príspevku je určiť postupnosť etáp rozvoja medzinárodnej stratégie značky mesta. Za týmto účelom bola analyzovaná teória svetovej praxe vytvárania známych značiek miest a na tomto základe sa navrhli modely značiek miest. Schválenie postupu na vypracovanie stratégie medzinárodnej značky sa uskutočnilo na príklade mesta Charkov, jedného z najväčších miest na Ukrajine. Spojenie experimentu a rozhovoru umožnilo zhodnotiť značku mesta Charkov. Na základe SWOT analýzy boli odhalené silné a slabé stránky rozvoja značky mesta, ako aj vyhliadky na umiestnenie značky. Uvádzajú sa praktické odporúčania na zlepšenie stratégie rozvoja medzinárodnej značky mesta na základe využitia spektra offline a online nástrojov na jej budovanie.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2023: 1

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.