Number of the records: 1  

A Study of the Consumer Behavior as the Key to Expanding the Museum Audience

  1. Title A Study of the Consumer Behavior as the Key to Expanding the Museum Audience
    Parallel titleŠtúdia spotrebiteľského správania ako kľúč k rozšíreniu publika múzea
    Author infoFiruz Kurbanov
    Author Kurbanov Firuz
    Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : Scientific Journal is Aimed at the Area Marketing and Marketing Management. Roč. 18, č. 1 (2023), s. 27-35. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2023. ISSN 1338-7944
    DOI 10.46286/msi.2023.18.1.3
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords správanie spotrebiteľa * múzeá * marketing * stratégia marketingová
    AnnotationTento príspevok sa zaoberá analýzou rôznych faktorov, ktoré ovplyvňujú spotrebiteľské správanie návštevníkov múzeí, s cieľom vytvoriť účinnú marketingovú stratégiu, ktorá pomôže rozšíriť publikum múzea. Autor ich navrhuje rozdeliť do dvoch hlavných kategórií: sociodemografické faktory a faktory hodnotových orientácií, ktoré formujú osobné motívy. Prieskum s využitím metódy dopytovania sa uskutočnil s cieľom identifikovať význam jednotlivých kategórií v rozhodovacom procese. Ukázala sa súvislosť medzi frekvenciou návštev múzeí a rodinnou históriou návštev múzeí, ako aj skutočnosť, že návštevníci prichádzajú do múzea s cieľom uspokojiť niektoré zo svojich osobných motívov. Takto sa identifikoval význam hodnotových orientácií, ktoré tvoria osobné motívy a navrhlo sa ich zohľadnenie pri budovaní životaschopnej marketingovej stratégie múzeí.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2023: 1

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.