Number of the records: 1
Application of Marketing Principles for HEIs: A Perspective of Pakistani Universities
Title Application of Marketing Principles for HEIs: A Perspective of Pakistani Universities Parallel title Uplatňovanie marketingových princípov na vysokoškolských inštitúciách: pohľad na pakistanské univerzity Author info Ayesha Zafar, Musa Mazhar, Yahya Sultan Ijaz Author Zafar Ayesha Co-authors Mazhar Musa Sultan Ijaz Yahya Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : Scientific Journal is Aimed at the Area Marketing and Marketing Management. Roč. 18, č. 1 (2023), s. 36-55. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2023. ISSN 1338-7944 DOI 10.46286/msi.2023.18.1.4 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords marketing * marketing elektronický * inštitúcie vzdelávacie * školy vysoké * univerzity * budovanie značky * stratégia marketingová * študenti * Pakistan Annotation Táto štúdia sa zameriava na uplatňovanie marketingových princípov pre inštitúcie vyššieho vzdelávania na pakistanských univerzitách. Štúdia sa začína prehľadom súčasných marketingových postupov v sektore vysokoškolského vzdelávania a analyzuje výzvy, ktorým vysokoškolské inštitúcie čelia pri získavaní a udržiavaní študentov. Metodika výskumu zahŕňa kombináciu kvalitatívnych a kvantitatívnych techník zberu údajov, ako sú prieskumy a rozhovory so zainteresovanými stranami. Na základe zistení sa navrhujú marketingové odporúčania, ktoré zahŕňajú segmentáciu cieľových skupín, identifikáciu jedinečných predajných ponúk, rozvoj komunikačných kanálov a implementáciu a hodnotenie marketingového plánu. Zahrnuté je aj využívanie nástrojov digitálneho marketingu, ako je optimalizácia pre vyhľadávače a marketing na sociálnych sieťach s cieľom zvýšiť viditeľnosť a povedomie o značke vysokej školy. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2023: 1
article
Number of the records: 1