Number of the records: 1
The Evaluation of a Successful Political Campaign Using Eye-Tracking As a Neuromarketing Method
Title The Evaluation of a Successful Political Campaign Using Eye-Tracking As a Neuromarketing Method Translation Hodnotenie úspešnej politickej kampane pomocou sledovania očí ako neuromarketingovej metódy Author info Róbert Hula Author Hula Róbert EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 16, č. 1 (2023), s. 45-56. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2023. ISSN 1339-3081 Note I-22-107-00 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords neuromarketing * kampane volebné * politika * prezidenti Annotation Dnes už niet pochýb o tom, že neuromarketing ponúka široké spektrum svojich nástrojov, pomocou ktorých môžu marketéri nastaviť efektívne marketingové kampane a optimalizovať náklady podnikateľov v súkromnom sektore, ako aj náklady v štátnom sektore, ktoré súvisia s tzv. politická agenda rôznych subjektov – či už predstaviteľov vlády, politických strán alebo rôznych kandidátov uchádzajúcich sa o verejné funkcie. Ambíciou tohto príspevku je poukázať na možnosti eye-trackingu pri hodnotení vizuálov politických kampaní a na základe týchto skutočností popísať rozdiely medzi pohlavím respondentov a ich vnímaním marketingových vizuálov v prezidentskej kampani. Súčasťou tohto príspevku je aj hodnotenie aktuálnej kampane prezidentky Zuzany Čaputovej v prezidentských voľbách SR 2019. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E23 00158-006, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2023: 1
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 491.5 KB available after login article
Number of the records: 1