Number of the records: 1  

Improved Blood Saturation of Golf Players after COVID-19 as Potential Marketing Management and Improved Economics of Golf Related Activities

  1. Title Improved Blood Saturation of Golf Players after COVID-19 as Potential Marketing Management and Improved Economics of Golf Related Activities
    TranslationZlepšená saturácia krvi golfových hráčov po COVID-19, ako potenciálny marketingový manažment a lepšia ekonomika aktivít, súvisiacich s golfom
    Author infoLucia Malíčková, Naqibullah Daneshjo, Ferdinand Daňo, Renáta Ševčíková
    Author Malíčková Lucia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Daneshjo Naqibullah EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Daňo Ferdinand EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Ševčíková Renáta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Tem Journal: Technology, Education, Management, Informatics : Journal of the Association for Information Communication Technologies, Education and Science. Vol. 12, no. 2 (2023), pp. 967-974. - Novi Pazar : UIKTEN. ISSN 2217-8309
    DOI 10.18421/TEM122-43
    NoteKEGA 030EU-4/2022. - VEGA 1/0392/23. - Registrovaný: Scopus. - Registrovaný: Web of Science
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSerbia
    Keywords marketing * manažment * šport * zdravie * pandémia
    AnnotationDemonštrácia korelácie medzi hraním golfu a zlepšením zdravotného stavu po COVID-19. Táto pozitívna informácia má potenciál byť využívaná marketingovým manažmentom rôznych organizácií na zlepšenie ekonomiky golfových aktivít. Golf má pozitívny vplyv na zdravotný stav športovcov po zotavení, alebo po očkovaní na ochorenie COVID-19.
    Public work categoryADM
    Registered inWOS
    Registered inSCOPUS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE23 00188-001, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF510 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.