Number of the records: 1  

Plnenie cieľa stratégie európa 2020 v oblasti predčasne ukončeného vzdelávania a odbornej prípravy v EÚ

  1. Title Plnenie cieľa stratégie európa 2020 v oblasti predčasne ukončeného vzdelávania a odbornej prípravy v EÚ
    TranslationAchieving the Target of the Europe 2020 Strategy in the Field of Early School Leaving and Vocational Training in the EU
    Author infoEmília Duľová Spišáková
    Author Duľová Spišáková Emília EUBPHFKEM - Katedra ekonómie a manažmentu PHF
    Source document „Európska únia a stratégia Európa 2020 v zrkadle priorít a výziev cieľov Agendy 2030 II.“ : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. S. 40-47. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2022 / Gontkovičová Barbora ; Mihalčová Bohuslava ; Kozel Roman ; „Európska únia a stratégia Európa 2020 v zrkadle priorít a výziev cieľov Agendy 2030 II.“ Vedecký workshop. ISBN 978-80-225-5050-5
    NoteVEGA 1/0338/22
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords ciele riadenia * vzdelávanie * vzdelanosť * vzdelanie odborné * príprava odborná * Európa * Európska únia * agenda spisová
    AnnotationPoukázanie na mieru splnenia jedného z čiastkových cieľov stratégie Európa 2020 členskými krajinami v roku 2020. Porovnanie rozdielov medzi pohlaviami v danej oblasti a zhodnotenie reálneho uplatnenia mladých ľudí vo veku 18-24 rokov, ktorí predčasne ukončili vzdelávanie a odbornú prípravu na trhu práce s rozdelením na zamestnaných a nezamestnaných (ktorí si buď aktívne hľadajú prácu, alebo prácu vôbec nehľadajú). Kladie sa pozornosť aj na nový cieľ v sledovanej oblasti, stanovený Radou Európskej únie do roku 2030.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE23 00189-007, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF644.2 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.