Number of the records: 1  

Creation of Cultural Values in Communication as a Challenge for Czech Beer Brands

  1. Title Creation of Cultural Values in Communication as a Challenge for Czech Beer Brands
    Parallel titleVytváření kulturních hodnot v komunikaci jako výzva pro české pivní značky
    Author infoHanne-Lore Bobáková, Janusz Karpeta
    Author Bobáková Hanne-Lore
    Co-authors Karpeta Janusz
    Source document Acta academica karviniensia : vědecký recenzovaný časopis. Roč. 23, č. 1 (2023), s. 5-18. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2023. ISSN 1212-415X
    DOI 10.25142/aak.2023.001
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords značky * budovanie značky * komunikácia marketingová * kultúra * spoty reklamné * pivo * spotrebitelia * prieskum * Česko
    AnnotationPrieskum zameraný na marketingovú komunikáciu. Poddimenzie marketingovej komunikácie s ohľadom na kultúrne aspekty. Predmetom výskumu, ktorý sa realizoval v období roku 2018, sú reklamné spoty na české pivné značky Pilsner Urquell, Staropramen a Radegast. Autori sa opierajú o teoretické východiská v oblasti brandingu, konotácie a kultúrnych stereotypov. Snaha autorov ukázať tvorbu kultúrnych stereotypov, ktoré sú kľúčové pre tvorbu imidžu značky v kontext komunikácie so spotrebiteľmi. Výsledkom výskumu je súbor stereotypov typických pre oslovenie českého spotrebiteľa.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2023: 1

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF870.8 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.