Number of the records: 1  

Vplyv digitálnej marketingovej komunikácie na spotrebiteľské správanie

  1. Title Vplyv digitálnej marketingovej komunikácie na spotrebiteľské správanie : diplomová práca
    Author infoKarolína Csenkeyová, školiteľ: Štefan Žák
    Author Csenkeyová Karolína
    Another authors Žák Štefan (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Corporation Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Issue dataBratislava, 2023. - 77 s.
    Document kindpráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number924905

    File nameSizeTyp prístupu
    Príloha1 MBverejne dostupné
    Elektronická verzia práce1.1 MBverejne dostupné

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.