Number of the records: 1  

Transmedia Effects on Business, Aesthetics and Production of a Traditional Cultural Product on the Example of Shadow Puppet Shows in Indonesia

  1. Title Transmedia Effects on Business, Aesthetics and Production of a Traditional Cultural Product on the Example of Shadow Puppet Shows in Indonesia
    TranslationTransmediálne účinky na obchod, estetiku a produkciu tradičného kultúrneho produktu na príklade tieňových bábkových show v Indonézii
    Author infoArif Eko Suprihono, Timbul Raharjo, Sigit Handoko, Setiana, Husin Rayesh Mallaleng
    Author Suprihono Arif Eko
    Co-authors Raharjo Timbul
    Handoko Sigit
    Setiana
    Mallaleng Husin Rayesh
    Source document Economic annals-XXI : Research Journal. Vol. 199, no. 9-10 (2022), s. 48-57. - Kiev : Institute of Society Transformation, 2022. ISSN 1728-6239
    DOI 10.21003/ea.V199-06
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionUkraine
    Keywords komunikácia * digitalizácia * umenie * marketing * marketing elektronický * obchod * reklama * spotrebitelia
    AnnotationMédiá sú jedným z hlavných nástrojov na podporu a odlíšenie podnikov od seba navzájom. Povedomie o značke, lojalita k značke, postoj k službám a produktom podniku a ďalšie faktory, ktoré ovplyvňujú predaj viacerých produktov, sú možné pomocou cielenej reklamy v médiách. Televízne interakcie a scénické umenie ukazujú mocenský vzťah k otázke nového formátu javiskovej ponuky na plátne s novou estetikou.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2022: 9-10

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF10.1 MBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.