Number of the records: 1  

Klasika je nadovšetko

  1. Title Klasika je nadovšetko
    Author infoPeter Kapitán
    Author Kapitán Peter
    Source document Tovar & Predaj. Č. 71 (5-6) (2023), s. 34-36. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2023. ISSN 1805-0549
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords potraviny mrazené * sortiment tovaru * dopyt spotrebiteľský * preferencie spotrebiteľské * tržby
    AnnotationAk chce firma na dnešnom presýtenom trhu uspieť, musí inovovať. Vôbec pritom nezáleží na tom, akému odvetviu sa venuje, nové stimuly a novinky sú nevyhnutnosťou, inak prichádza zákonitý pád. Inak to nie je ani v kategórii zmrzlín. Zákazník rád experimentuje a ochutnáva, nechá sa lákať na nový druh zážitku. Zákazník rád experimentuje a ochutnáva, nechá sa lákať na nový druh zážitku. Zmrzliny však predsa len majú jedno špecifikum. Nech je novinka akokoľvek lákavá a chutná, spotrebiteľ aj tak napokon skončí pri tradičnej vanilkovej či čokoládovej zmrzline.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2023: 71

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.