Number of the records: 1  

Cieľom je zákazníka vyrušiť a zaujať

  1. Title Cieľom je zákazníka vyrušiť a zaujať
    Author infoPeter Kapitán
    Author Kapitán Peter
    Source document Tovar & Predaj. Č. 71 (5-6) (2023), s. 46-47. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2023. ISSN 1805-0549
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords podpora predaja * marketing mix * marketing senzorický * vybavenosť pracoviska * komunikácia marketingová
    AnnotationJedným z najväčších nepriateľov obchodníkov na predajnej ploche je spotrebiteľov autopilot. Ak človek vojde do predajne s tým, že presne vie, čo chce, a nič naokolo si poriadne nevšimne, predajca ani zďaleka nedokáže využiť všetok svoj potenciál. Práve preto je dôležité, aby ho počas jeho cesty obchodnou plochou niečo vyrušilo, aby sa zastavil, pobavil a v konečnom dôsledku nakúpil viac.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2023: 71

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.